Strona główna

Strona główna

1. INFORMACJE OGÓLNE 

DANE FIRMY: Stolarstwo Tokarstwo Piotr Matyja - 34-222 Zawoja 377 - NIP 5521674695, REGON 121845710

1. Prezentowane produkty podano w cenach brutto- zawierają podatek VAT. W momencie złożenia zamówienia wiążącą dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie. 

2. Zamówienia można składać za pośrednictwem witryny internetowej.

3. Realizacja zamówienia jest uzależniona od dostępności produktu w magazynach. W sytuacji niedostępności towaru Klient jest informowany droga mailową o stanie zamówienia i możliwe jest do wyboru nsp. rozwiązania: częściowa realizacja zamówienia w sytuacji sprzedaży wiążącej, wydłużenie czasu oczekiwania lub anulacja całości zamówienia.

4. Udostępnione zdjęcia eksponują towar, niemniej jednak możliwe są nieznaczne odstępstwa wizualne od stanu rzeczywistego. 

5. Umowę kupna-sprzedaży uważa się za wiążącą w momencie potwierdzenia zamówienia przez obsługę sklepu /wiadomość e-mail/. 

2. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 

1. Niezbędnym warunkiem realizacji zamówienia jest wypełnienie formularza zawarcia transakcji kupna produktu z uwzględnieniem numeru telefonu. Po przyjęciu zamówienia pracownik sklepu potwierdzi jego przyjęcie droga mailową. 

2. Wszelkie korekty do zamówień mogą być składane drogą mailową lub telefonicznie- jednak pod warunkiem, że zamówienie nie zostało wcześniej zrealizowane. 

3. Realizacja zamówienia jest dokonywana następnego dnia roboczego- po odnotowaniu kwoty za zakupiony towar na naszym koncie. Przy opcji "za pobraniem" wysyłka realizowana jest następnego dnia roboczego. Firma kurierska dostarcza przesyłkę do adresata zwyczajowo do 24 godzin od momentu nadania, lecz nie później niż do 7 -go dnia roboczego. W sytuacji chwilowego braku towaru z w sklepie czas oczekiwania na przesyłkę może ulec wydłużeniu- jest on jednak każdorazowo konsultowany z Klientem drogą mailową lub telefonicznie. 

4. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Kupujący pokrywa koszt dostawy w wysokości określonej w cenniku sklepu. Koszt ten jest uzależniony od sposobu dostawy oraz formy płatności i jest każdorazowo umieszczany na formularzu zamówienia.

3. ZWROTY I REKLAMACJE

1. Nabywca ma pełne prawo do zwrotu zakupionego standardowego towaru, zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.)

2. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ustawie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

4. Produkty do których naliczana jest dodatkowa opłata ze względu na zmiany wymiarów, dodatkowe elementy, zmiana uchwytów, wybór koloru itp. traktowany jest jako przedmiot niestandardowy.

5. Reklamacje należy składać w formie elektronicznej na adres biuro@decoupage-drewno.pl . Poprawna reklamacja powinna zawierać:

imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nadawcy
datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nadawcy
wszelkie okoliczności uzasadnienia reklamacji
zdjęcie uszkodzonego fragmentu przedmiotu
paragon lub fakturę potwierdzającą zakup

O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostaje poinformowany drogą poczty elektronicznej lub telefonicznie do 14 dni.

4. POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta przez Sprzedawcę Stolarstwo Tokarstwo Piotr Matyja - 34-222 Zawoja 377 - NIP 5521674695, REGON 121845710 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

2. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane w celu realizacji złożonego zamówienia  i prowadzenia sprawozdawczości finansowej oraz przesyłania informacji o charakterze marketingowym. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.

3. Dane osobowe Kupującego chronione zgodnie z ustawą o danych osobowych nie są i nie będą przekazywane, odsprzedawane  ani użyczane innym osobom lub instytucjom. Niezbędne są do realizacji umowy kupna – sprzedaży towarów i usług.

4. Dostęp do danych osobowych posiada jedynie administrator sklepu internetowego.

5. Każdy Klient, który wypełnił formularz zamówienia ma możliwość dostępu do dotyczących go danych  w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie.

Nasza firma postępuje zgodnie z regulacjami RODO z dnia 27 kwietnia 2016 r.  - https://d-pt.ppstatic.pl/k/r/1/bc/58/5af5c093222be_z.pdf?1526647701